Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ο Νίκος Παπαβασίλης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣ


Ονομάζομαι Νίκος Παπαβασίλης, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Βόνιτσα όπου τελείωσα την δευτεροβάθμια εκπαίδευση . Απεφοίτησα από την ΑΔΣΕΝ Ασπροπύργου και έκανα καριέρα στο
Εμπορικό Ναυτικό από το 1978-2010 στίς εταιρείες του ομίλου TSAKOS SHIPPING & TRADING-ENTRUST MARITIME Co.από όπου και συνταξιοδοτήθηκα ως Πλοίαρχος.
Είμαι παντρεμένος με την Ακριβή Βρακατσέλη και έχουμε δύο γιούς τον Σπύρο,τελειόφοιτο ΑΣΟΕΕ και τον Δημήτρη τελειόφοιτο Λυκείου.
Είμαι υποψήφιος σύμβουλος στον δήμο Ακτίου-Βόνιτσας στον συνδυασμό « Ανοιχτός Δήμος» με τον Θύμιο Φερεντίνο . Έχοντας αγάπη και όραμα για τον τόπο μου ζητώ την στήριξή σας στον αγώνα μου με την υπόσχεση να δικαιώσω την επιλογή σας στο πρόσωπο μου.

 Με τιμή

Παπαβασίλης Σ.Νικόλαος
Πλοίαρχος Ε.Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου